דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתרון למחלת הסרטן 

מאת    [ 02/02/2009 ]

מילים במאמר: 925   [ נצפה 3406 פעמים ]

מחלת הסרטן

נושא מורכב מאוד שעליו משקיעים סכומים שלא ניתן לספור ולא מצליחים לפתור את המחלה ובנוסף לזה היא מתרבה. בצעירותי הלא רחוקה לפני 50 שנה, שמעתי על מחלת הסרטן. בתקופה ההיא כאשר האנשים היו מדברים על אדם שחלה בסרטן טענו: "מסכן האדם הזה חלה במחלה ההיא". אף אחד לא היה מזכיר את השם ברבים: "סרטן". בתקופה ההיא בכל יום העצמאות היו מכריזים על מספר האוכלוסין שהמדינה הייתה מונה והמספר הראשון ששמעתי על מספר האוכלוסין הוא: "חמישה מליון תושבים". לא אטעה אם אומר שמחלת הסרטן לפני 50 שנה הייתה נדירה ובודדים האנשים שהיו לוקים בה. אתן דוגמא מתוך משפחתי הענפה: פעם ראשונה שפגעה המחלה במשפחתי הגדולה הייתה לפני 40 שנה נער בן 19 שנה עזב את גופו...בעשור האחרון שלושה מתוך משפחתי הקרובה (שלושה אחים) עזבו את גופם...וממשפחתי הענפה נפגעים ומתרפים...כך שמפה אני רואה שאם אכן עלתה אוכלוסיית המדינה במאה אחוז הנפגעים במשפחתי עלתה מעל 700% שעל כן המחקרים טוענים שהיום כל אדם שלישי פגוע במחלת הסרטן...זאת נקראת מגפה.

לפני שש שנים אחותי שאהבתי אליה הייתה אהבה עזה עזבה אותי כאשר אני יושב במדינות הגיהינום (צרפת ובלגיה) ממחלת הסרטן ולא הצלחתי ללוות אותה בדרכה האחרונה כשם שלוויתי את שני אחי...ובי נשבעתי... אני אחקור את המחלה ואדע מדוע היא קיימת ואיך אפשר לפתור אותה שבני אנוש לא יפגעו ממנה...שעל כן היום לאחר שחקרתי את המחלה וחוויתי אותה על גופי...ועשיתי ניסיונות על גופי...אני טוען: "ברוך אתה יהוה אלוהינו מלך העולם מתיר אסורים"... שאת המשפט זה אני מפרש אותו בספרי: "מלחמת הרוח בחומר" שהוא אכן מוריד כל המחלות שקיימות ביקום כולל מחלת הסרטן שאחותי לקתה בה... שעל כן קיימתי את שבועתי...

ישנה תורה אחת שהיא מלמדת כיצד נוצר סרטן שהוא נמצא בגוף של כל אדם ואדם וכיצד אנחנו פותרים את חוסר הוודאות שנקראת סרטן והיא תורת: "משה רבנו". הרבה מאוד משפטים וחוקים קיימים בתורה הזו ומסבירה ומראה כיצד נברא העולם, אך מכיוון שכל בני אנוש נמצאים בנקודת "אל חזור" והסרטן פוגע בכל אדם שלישי בעולם לוקחים משפט אחד מתוך התורה שהוא מחזיר אותנו מנוקדת אל חזור אל עולם ללא מחלות – וללא הסרטן שאוכל אותנו.

"ולקחתי אתכם לי לעם והייתי לכם לאלהים, וידעתם כי אני יהוה אלוהיכם המוציא אתכם מתחת סבלות מצרים" (שמות פרק ו' פסוק ז').

צריך לדעת בדעת את המשפט הזה ללא טעויות וללא השערות, כך שכל טעות   משאירה אותנו תחת סבלות מצרים...לכן השאלות החשובות במשפט: מי זה אלהים?...מי זה יהוה?...ומי זה אני?...שאם ניקח את שלושת השאלות האלו שהם: "אני יהוה אלהים" ונקרא לזה "הקדוש ברוך הוא" ונדע בדעת את הקדוש ברוך הוא תסור מעלינו – "מחלת הסרטן".

מצווה זו, היא הראשונה לכל המצוות, כי התחלת ראשונה של כל המצוות, הוא, לדעת את הקב"ה בבחינת כלל. שואל, מהו כלל? ומשיב, הוא, לדעת שיש מושל עליון, שהוא אדון עולם, וברא כל העולמות, שמים וארץ וכל צבאם. וזה הוא כלל. וסוף הכל הוא בפרט, דהיינו, לדעת אותו בפרט (זוהר פרשת וארא פסוק נ"ה).      

זה טענתו של משה רבנו בספר הזוהר שנמצאים בפסוקים נ"ה – ס"ד במאמר כלל ופרט שזה מקיים את אחד משלושה עשר עיקרי התורה: "כלל ופרט וכלל אי אתה דן אלא כעין הפרט". דהיינו, כל מה שאנחנו רואים וכל מה שאנחנו חווים שאת כל זה ברא הקדוש ברוך הוא כל אחד ואחד בפני עצמו יכול לדעת אותם בדעת...דהיינו, אם אדם חווה או רואה את חברו חולה במחלת הסרטן גם החווה וגם הרואה יכול לדעת בדעת מה הוא רואה או לחילופין מה הוא חווה...ובכך נעלמת לה מחלת הסרטן לצמיתות...

כדי לדעת בדעת את הדבר הזה צריך להיות "קדוש". כשם שבכל אדם ואדם יש בפנמיות שלו (בפרט) את מחלת הסרטן שאנחנו רואים את זה בחיצוניות (כלל) כך גם בכל אדם ואדם בפנימיות שלו נמצא הקדוש (פרט) ובחיצוניות שלו נמצא הטמא (הכלל) ועלינו לקדש את הטמא שבחיצוניות כך שהקדוש שבתוכנו יתפוס את מקומו של הטמא ואז – החיצוניות והפנמיות קדושים ואין סרטן.

מה כוחו של הקדוש?

"ומשום זה אמר, ואל מי תדמיוני ואשוה יאמר הקדוש, אין בכל בריה שתהיה שווה כמוני, ואע"פ שבראתי אותה בדמות האותיות שלי, כי אני יכול למחות צורה זו ולעשות אותה עוד הפעם וכן כמה פעמים, ואין אלוהי אחר עלי שיוכל למחות צורתי. ומשום זה כתוב, כי לא צורנו צורם ואויבינו פלילים" (ספר הזוהר פרשת בא פסוקים רי"ד – רכ"ט).

לא מצוין בספר הזוהר מי אמר את הכתוב הזה על כן רק אדם שרכש את דרגת "הקדוש ברוך הוא" יכול ללמד ולתת לכל אדם לדעת מה אומרים הפסוקים האלו בספר הזוהר שעליהם כתבתי את ספרי : "מלחמת הרוח בחומר" שמראה כיצד להיות קדושים וכיצד להעלים ולמחות את התמונה הזו שנקראת – "מחלת הסרטן". המאמר של כוחו של הקדוש נמצא תחת כותרת: "כי לא ראיתם כל תמונה" בספר הזוהר פירוש הסולם.חדש לכולם הכתוב הזה שעד היום הזה מיום הבריאה לא נכתבו כתובים כאלו לכל אדם ואדם ללא הבדל דת גזע ולאום...על כן כדי להפוך את זה למציאות 2009 אני פונה אל כל העם הזה בטענתי:

חדש בעולם

טיפול במחלת הסרטן - תוצאות תוך שבוע ימים.

הטיפול עוסק ביצירת מח עצם בתהליך טבעי ומוכח.

הורים שילדיהם לוקים בלוקמיה מוזמנים לנסות טיפול מציל חיים.

טלפונים: 0544-898547  03-9322192  חיים שלמה.

הניסוי שדובר עליו הרבה מאוד שנערך בשוויץ כל מטרתו הייתה כדי לבטל את העולם הזה ולהראות עולם יותר טוב – אך כולנו נשארנו בעולם הסרטן. אני לא מראה ניסוי אלא אני מראה הצלחה שבדקתי אותה על גופי והצלחתי לעשות מה שניסו מדענים גדולים ולא הצליחו...שעל כן נאמר בספר הזוהר פרשת בא פסוק רכ"ד: "חכם מעצמו, ומבין מעצמו, כי חכמה לא נקראת חכמה מבחינת עצמה, אלא משום חכם הזה שמילא אותה מנביעה שלו,. והיא לא נקראת בינה מבחינת עצמה, אלא על שם מבין ההוא המילא אותה ממנו, ואם היה נסתלק ממנה נשארת יבשה, ז"א אזלו מים מני ים ונהר יחרב ויבש. ואת הדבר הזה מראה לעולם כולו בספרי: "מלחמת הרוח בחומר"  ומוריד את מחלת הסרטן מהילדים הקטנים ששוכבים ולא יודעים מה הם עושים שם ללא עוול בכפם. 

"מי אלו ההורים שרוצים להציל את ילדיהם ואת העולם כולו"?!     

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:www.haimshlomo.co.il
טלפונים:0544-898547 03-9322192
להיות כמו שאתה רוצה להיות זה להילחם במה שאתה לא רוצה להיות" - המשיח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב